Ma írtam egy - véleményem szerint - nagyon hasznos cikket a témában, amit szeretnék veletek is megosztani. Nagyon örülnék, ha hozzátennétek vagy magatokévá tennétek néhányat, amit esetleg hasznosnak találtok. Ha van véleményetek a témában vagy az írásommal kapcsolatban, akkor megtaláltok Facebookon is, de csatlakozhattok a csoportomhoz is.
A legújabb írásomat a témában, az alábbi linken olvashatjátok.

Idő- avagy feladatmenedzsment tippek:
- Teljes fókusszal jelen lenni és hatékonyan végezni a feladatokkal,
- Max. 3 feladatra koncentrálni naponta és azokat elvégezni,
- Megtervezni előző nap a következő nap feladatait,
- Halogatás megszüntetése,
- Vizualizáció – elképzelni, hogyan szeretném, hogy alakuljon a napom,
- Segítséget kérni, avagy delegálni a feladatokat, hogy produktívabb legyek,
- Kikapcsolni a telefont, internetet, amikor kreativan kell dolgozni vagy feladatot kell elvégezni,
- Mérd az idődet, használj Trello, Asana vagy TOGGL alkalmazásokat a jobb produktivitásért,
- Fix időpontokat előre bejegyezni a naptárba,
- Listát írni a feladatokról,
- Rendszerezni a teendőket, majd priorizálni,
- A könnyű feladatokat gyorsan elintézni, a többit bevezetni a naptárba,
- A nem tetsző feladatokat gondolkodás nélkül elvégezni,
- Kilépni a komfort zónából, korán kelni és a napi legnehezebb/legkönnyebb feladattal kezdeni,
- Fontos az önismeret, a folyamatos önfejlesztés, a saját rendszer kialakítása,
- Tudni, mik az időrabló tevékenységek és ezeket minimalizálni,
- Holtidők alatt rövid feladatokat elvégezni, amik nem igényelnek különösebb fókuszálást,
- Nagyobb feladatokat kisebb részekre bontani és több célra kitűzni,
- Rendszerezz, szervezz, tervezz, naptárazz,
- Új, hasznos szokások kialakítása, például heti 4 kemény nap munka, péntektől pedig pihenés,
- Futás, meditáció és egy motiváló olvasmány reggel, relaxálás este,
- Boldogan indulni a napnak és minden nap csodás dolgokat várni
Te melyiket használod vagy viszed magaddal és próbálod ki?
Kommenteld itt, ha van kedved.